Bank Pocztowy otrzymał 15 czerwca br. prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2011.
Jest to jedyny na polskim rynku projekt badający reputację marek wśród konsumentów i firm, w otoczeniu biznesowym.
Prestiżowe wyróżnienie odebrał dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego - Marcin Szymkowiak. Jesteśmy bardzo dumni, że znaleźliśmy się w gronie laureatów PremiumBrand. Reputacja jest dla Banku Pocztowego szczególnie istotna z perspektywy naszych grup docelowych, do których należą przede wszystkim mieszkańcy małych miejscowości i osoby starsze – a są to w dużej mierze osoby, które obecnie nie korzystają z oferty bankowej. Dla tych grup klientów reputacja instytucji, przejrzystość i uczciwość jej komunikacji to niezmiernie istotne wartości. Z tego względu przyznanie nam tytułu Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand jest dla nas bardzo ważnym potwierdzeniem, iż podążamy we właściwym kierunku. Nagroda jest też dla nas istotna w kontekście planowanego debiutu giełdowego. Może ona zostać potraktowana jako uwierzytelnienie naszej strategii i pracy – zaznaczył dyr. Szymkowiak.
Projekt PremiumBrand jest skierowany do marek, firm, a także spółek giełdowych. Jego celem jest wyróżnienie firm o wysokiej reputacji. Nagrody te są przyznawane od roku 2006. Tegoroczna edycja była już szósta z kolei.
Nagroda jest przyznawana na podstawie czteroetapowego badania reputacji marki. Metodologia została opracowana przez Dom Badawczy Maison. Elementy podlegające ocenie to: referencje, atmosfera medialna wokół danego przedsiębiorstwa, firma jako pracodawca społeczny oraz jej społeczne zaangażowanie. Badania zostały przeprowadzone metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CAIT) na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/bank-pocztowy-z-nagroda-premiumbrand